mandag, oktober 18, 2010

Den forbanna telefonen kommer ikke i posten i dag.

Jeg ringte til Chess som kunne informere om at den forbanna telefonen ikke kommer i posten på en veldig god stund, de er utsolgt. I mellomtiden får jeg bruke opp klossen jeg låner av André.
Enda en dag med seinvakt, noe som for meg betyr et par timer med kaffe og radio i senga. Ikke så verst egentlig! Svært lite produktivt men ikke verst.


Teitur. Ikke teit i det hele tatt.

I går var jeg på konsert med Teitur. Veldig tiltak å komme seg ut av sofaen på en søndag kveld, men veldig fint når en først kom seg ned på John Dee. Her er en sang fra hans nye plate, "Let the dog drive home". You never leave L.A. Nuuuudelig!

1 kommentar:

gryS sa...

Wuuuuhuuuu så mange blogginnlegg på en gang! Jeg gleder meg også til telefonen din kommer. Jeg ser for meg at det er verdens kuleste telefon nemlig.